SÜRGŐS ESETEKHEZ HÍVJA A
+36 1 770 7060-es SZÁMOT VAGY JELENTKEZZEN BE ONLINE!
1135 BUDAPEST, SZEGEDI ÚT 54.
(BÉKE TÉRTŐL 1 PERC)

Kínzó fogfájás gyötri? Telefonáljon és még a mai napon soron kívül fogadjuk!

Elolvastam és elfogadom az adatvédelmi tájékoztatót!
SÜRGŐS ESETEKHEZ HÍVJA A +36 1 770 7060-es SZÁMOT VAGY JELENTKEZZEN BE ONLINE

1135 BUDAPEST, SZEGEDI ÚT 54. ( BÉKE TÉRTŐL 1 PERC )

Kínzó fogfájás gyötri? Telefonáljon és még a mai napon soron kívül fogadjuk!

A legszigorúbb higiéniai elvárások mellett sürgősségi fogászati beavatkozásokat végzünk

Elolvastam és elfogadom az adatvédelmi tájékoztatót!
fogfájás kezelése

FÁJ A FOGAM

Fájós fog esetében sürgősen segítséget kell kapni a fájdalom forrásának megszüntetésére, egészsége megőrzése érdekében. Ha azonnali ellátásra van szüksége, akkor hívja a +36 1 770 7060-es telefonszámot és mi budapesti fogászati rendelőnkben a 13. kerületben még a mai napon fogadjuk.

Fogászati vizsgálat férfi

KIESETT A TÖMÉSEM

Ha régi vagy gyenge minőségű a fogtömése, előfordulhat, hogy a körülötte lévő fogszövet tovább szuvasodik és romlik, így a tömés könnyen kilazul majd kiesik. Fogászati rendelőnkben hosszantartó esztétikus tömőanyaggal kezeljük ezt a problémáját a sürgősségi fogászati ellátáson Budapest 13. kerületében.

Fogászati probléma

VÉRZIK, GYULLADT AZ ÍNYEM

A vérző íny csupán egy tünet, egy sokkal veszélyéjesebb és komolyabb betegség előjele, melyet nem szabad félvállról venni, hiszen valójában nem csak egy kis kellemetlenségről van szó, a teljes fogvesztésre is utalhat. Érdemes már a tünetek első megjelenésekor kivizsgáltatni a fogínyvérzés okát, és eredetét.

Fogászati problémák bemutatása

PROBLÉMÁM VAN A BÖLCSESSÉGFOGAMMAL

A bölcsességfogak rengetegszer okoznak problémát felnőtt pácienseink életében. Az egyik legkellemetlenebb fogászati panasz, mivel a szabálytalanul növő fogak gyulladást idéznek elő ami nagy fájdalommal járhat. A legjobb megoldás, ha a bölcsességfogakat mihamarabb eltávolítjuk. Felkészült szájsebészeink a legbonyolultabb esetekben is fájdalommentesen orvosolják ezen panaszát is a 13. kerületben Budapesten.

Fogpótlás fogtömés

LETÖREDEZETT A FOGAM

Gyakran előfordul, hogy étkezés közben egy keményebb falatra harapva, vagy más baleset következtében letörik egy darab a fogunkból. Ez sokszor esztétikailag zavaró lehet, de szerencsére van megoldás arra, hogy különösebb sürgősségi fogászati beavatkozás nélkül azonnal eltüntessük.

Fog beültetés

VISSZAHÚZÓDOTT AZ ÍNYEM

Az így visszahúzódását a legtöbb esetben különböző fogágybetegségek váltják ki. Sok esetben a helytelen fogmosási szokások megváltoztatásával már jelentős javulás érhető el. Előrehaladott állapot esetén az ínyplasztika jelenthet megoldást. Szükség esetén klinikánkon fogadjuk, Budapest 13. kerület.

Dr. Várbeli

Föglein Dóra

Páciens koordinátor

GOLDEN DENT
1135 BUDAPEST, SZEGEDI ÚT 54. (Béke tértől 1 perc)

BEJELENTKEZÉS: +36 1 770 7060

Nyitvatartás: H-P 08:00-20:00, SZ: 9:00-14:00

ONLINE BEJELENTKEZÉS:
Az üzenet elküldéséhez töltse ki az űrlapot és nyomja meg az elküld gombot. Hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot.

head

Sürgősségi fogászat és szájsebészeti ellátás Budapest 13. kerület

Kitört fog, fájdalmas tályog, fogfájás, vérző íny gyötri?

Nem tudja, mit csináljon, hova forduljon?

Egyáltalán nem magától értetődő, hogyan kell reagálni, ha egyik percről a másikra erős fogfájás jelentkezik, vagy baleset következtében kitörik egy fog, hol található sürgősségi fogászati ellátás.

Előfordulhat, hogy elmismásoljuk a régóta érzett fogérzékenységet, nem veszünk tudomást a rágáskor jelentkező nyillallásokról, vagy az időjárásra fogjuk a fogfájást. Sajnos, ez az elodázása a panaszoknak oda vezethet, hogy a csekély fájdalomérzet bármikor átcsaphat konstans fogfájásba, aminél rosszabbat nehéz elképzelni.

Mi a teendő fogfájás esetén?

Természetesen, mielőbb fogorvosához kell forduljon a panaszával. Ha a probléma hétvégén, vagy az esti órákban jelentkezik, kicsit nehézkesebb az azonnali ellátás igénybevétele, de nem lehetetlen. Minden nagyvárosban, így Budapesten is biztosított a 24 órás fogászati sürgősségi fogászati szolgáltatás, ahol legalábbis elsősegélyt nyújtanak a panaszok enyhítésével és alternatívát javasolnak a kezelés folytatása tekintetében a 13. kerületben. Továbbá számos magánrendelő nyújt non stop ellátást, ideértve az ünnepnapokat is.

Mi tekinthető sürgősségi helyzetnek a fogászati ellátásban?

• Leggyakrabban a bármilyen eredetű, nem szűnő fogfájás, amikor a fájdalomcsillapítók hatására sem múlik a fájdalom. Ilyenkor az elsődleges cél a fájdalom enyhítése, majd megszüntetése.
  • A kitörött fog szintén gyakori vendég a sürgősségi ellátásban. Ha egy fog kiesik elesés, sportolás közben, vagy ütés, illetve baleset következtében, a lehető leghamarabb vissza kell implantálni azt. Ilyenkor az időfaktor sajnos nagyban meghatározza az visszaültetés sikerességét.
  • A foghúzás utáni enyhe vérzés normális. Azonban, ha otthonában nem múló, erősebb vérzést vesz észre, ez szövődmény jele lehet, tehát szintén sürgős fogászati kezelést igényel a probléma.

Mit ne tegyen, míg várakozik a fogorvoshoz kerülésre?

• Nagy fájdalom esetén azonnal kihúzni sajátkezűleg vagy kihúzatni a fogat bárkivel, aki erre hajlandó
  • Átszúrni a fájdalmas tályogot
  • Ne próbálja nagyobb fájdalommal elfedni a fogfájást
  • Vérzés esetén ne szívogassa, öblögesse a sebet folyamatosan.

A fent vázolt problémák közül a kitörött fog esete érdemel igen körültekintő sürgősségi fogászati eljárást a laikus segítő, vagy a sérült részéről. Kevesen tudják, hogyan kell reagálni, legyen szó akár felnőttről, akár kisgyermekről. Több szempontot is mérlegelni kell az esetek különbözősége miatt:

• Kitört tejfog estében a fog sérülése, kimozdulása veszélyeztetheti a maradó fogcsírát. Nem szabad tehát a kiesett, kifordult fogat a helyére nyomni, mert ezzel jóval nagyobb kárt okozunk. Sürgősen gyermekfogorvoshoz vagy szájsebészetre kell menni a gyermekkel. A maradó csíra védelme érdekében néha el kell távolítani a tejfogat, de számos esetben az elmozdult fog pár hónapon belül helyére illeszkedik. Az eset után puha, pépes étrend javasolt a gyermeknek bizonyos ideig.
  • Maradó fog sérülésénél, kimozdulásánál megint más a helyzet. Súlyosabb esetben a csontszövet és a lágyrészek is károsodhatnak. Ilyen esetben a legfontosabb a mielőbbi ellátás. Az orvoshoz kerülésig javasolt a fog szájban, nyelv alatt, nyálban tartása, vagy tejben tárolva. Semmiképpen nem szabad dörzsölni, dobozba tenni szárazon, vagy piszkálgatni a foggyökeret, csapvízzel vagy alkohollal mosogatni. Ha ezeket a fontos teendőket ismeri és alkalmazza valaki, esély van arra, hogy a kimozdult fog visszahelyezhető a fogágyba.
  • Az enyhén kimozdult fogat sínezéssel, fogszabályozással helyre lehet hozni.
  • A fogkorona letöréseit kompozit tömőanyaggal lehet korrigálni, nagyobb sérülés esetén porcelán koronával fedik a fogat.

Miért fontos a mielőbbi szakrendelőbe, sürgősségi fogászatra kerülés a fenti szituációkban? Azért, mert a lágyrészek fertőződésének veszélye igen nagy, ezért mihamarabb össze kell varrni azokat néhány órán belül. A kiesett fog újratelepítése az elvesztésétől számítva nagyjából 60 percen belül lehet sikeres. A sürgősségi fogászat Budapest 13. kerület egyik jól megközelíthető helyén található.

MIÉRT A GOLDEN DENT?
óra
NINCS VÁRAKOZÁSI IDŐ

Betegeinket azonnal, még akár aznap fogadjuk

Nálunk nem kell heteket várnia a kezelésre, vagy órákat ülni a rendelőben mire sorra kerül. Fontosnak tartjuk a precizitást mind az orvoslásban, mind a betegkoordinálásban.

fizetés kiválasztása
KEDVEZŐ ÁRAK

Kedvező árfekvés, minőségi szolgáltatás

Számunkra legfontosabb pácienseink elégedettsége, így fogászati szolgáltatásainkat nem csak prémium minőségben, de kedvező áron is nyújtjuk.

fog ikon
FÁJDALOMMENTES KEZELÉSEK

Fogászatunkon a legmodernebb fájdalommentes kezelések érhetők el

Elsődleges célunk, hogy pácienseink panaszait mihamarabb fájdalommentesen kezeljük és a legrövidebb időn belül megszüntessük.

fogvizsgálat ikon
TÖBB SZAKTERÜLET EGY HELYEN

Nálunk nem kell rendelőről rendelőre járnia

Rendelőnkben több szakterület összehangolt munkájával, magas szinten tervezett kezelések segítségével meg tudjuk oldani a legkényesebb fogászati problémákat is.

ikon fogorvos
SZAKÉRTŐ ORVOSOK

Orvosaink egytől egyik szakterületük specialistái

Felejtse el a szorongást a fogorvosi székben! A sürgősségi fogászati kezelés során szakértői csapatunk fájdalommentesen és a leggyorsabb úton szünteti meg fogászati panaszait.

garancia biztosítása
100% GARANCIA

Kockázatmentes kezelések

Orvosaink szaktudása és felkészültsége maximális, ezért az általunk végzett kezelésekre garanciát vállalunk.

fogászati páciens véleménye
PÁCIENSEINK MONDTÁK

Igényes környezet, kiváló fogorvosok! A rendkívül kedves és közvetlen fogorvosok, valamint a gyors és fájdalommentes kezelések miatt jár a Golden Dentbe a család mindentagja! Gyerekektől a nagyszülőkig”

Patkó Kinga

fogorvos Budapest betegvélemény
PÁCIENSEINK MONDTÁK

“Gyökérkezelésen estem át a Golden Dent fogászaton és minden várakozásomat felül múlta! Teljesen fájdalommentes kezelés volt, a fogorvos rendkívül alapos munkát végzett és óriási figyelmet fordított rám. Nem beszélve arról, hogy bejelentkezésem után 3-4 órával már fogadtak! Csak ajánlani tudom!”

SZEKERES GÁBOR

EGÉSZSÉGPÉNZTÁR PARTNEREINK