Mitől jó a fogorvos? Milyen fogorvoshoz járnál szívesen? Még ma is meghatározó a félelem érzése a fogászati kezeléseket illetően. Sokan ez okból még a rutinellenőrzéseket is hanyagolják, melyeknek éppen a megelőzés lenne a célja. Annak megelőzése, hogy sor kerüljön komolyabb, komplikáltabb, költségesebb beavatkozásokra. Egy elhanyagolt szuvasodás, egy vérző, gyulladt íny esetében azonban kódolva van a […]

Mitől jó a fogorvos? Milyen fogorvoshoz járnál szívesen?

Még ma is meghatározó a félelem érzése a fogászati kezeléseket illetően. Sokan ez okból még a rutinellenőrzéseket is hanyagolják, melyeknek éppen a megelőzés lenne a célja. Annak megelőzése, hogy sor kerüljön komolyabb, komplikáltabb, költségesebb beavatkozásokra. Egy elhanyagolt szuvasodás, egy vérző, gyulladt íny esetében azonban kódolva van a fájdalom és a probléma súlyosbodása. Kezelés nélkül a fog, vagy akár több fog elvesztése is bekövetkezhet. Pedig ma már nincs mitől félned. Egy jó fogorvos segít, hogy szorongás nélkül éld meg a kezeléseket és ezért mindent elkövet annak érdekében, hogy fájdalommentesen, nyugodt légkörben biztosítsa a kezeléseket.

Te még mindig tartasz a fájdalomtól, mert nem találtál ilyen fogorvost? Inkább kockáztatod a foga(i)d épségét? Ne tedd! Elmondjuk, miért ne.

A jó fogorvos ismérvei

A félelemnek sok oka lehet, sokféle módon lehet ellene tenni. Ha egy régi, kellemetlen élmény, fájdalmas trauma miatt félsz fogorvoshoz menni, nincs más hátra, mint megkeresni a számodra legmegfelelőbb szakembert, aki segít oldani a félelmeidet. Milyen a megfelelő fogorvos?

• Elsődleges szempont az odafigyelés és az empátia szándéka a fogorvos részéről. Az a fogorvos, akinek fontos a páciense, bizalmi viszonyra törekszik már az első találkozáskor. Ezért az alapos vizsgálatot követően elmagyarázza a lehetséges terápiás alternatívákat és a kezelések lényegét. Mindezt rögzíti a kezelési tervben és árajánlatot ad. Nyíltan válaszol a páciens kérdéseire, vázolja az esetleges szövődményeket, rizikókat is. Ilyen hozzáállás megtapasztalásakor megnyugszik a beteg, és a bizalmi légkör kedvezően hat a kezelések eredményességére.
  • A jó fogorvos minden beavatkozás során biztosítja az érzéstelenítés, az esetleges fájdalom csillapításának lehetőségét, még akkor is, ha nem tartaná feltétlenül szükségesnek.
  • A jó fogorvos arra törekszik, hogy a megelőzésé legyen a főszerep. Ezért hasznos tanácsokkal, a helyes fogmosási technika megmutatásával segíti a pácienseit abban, hogy fogaik egészségét minél tovább megőrizhessék. Ezt szolgálja a a rendszeres fogkőleszedés is, melyet érdemes évente kétszer elvégeztetni a fogorvosnál.
  • Egy tapasztalt fogorvos felismeri a rejtett gócokat, vagy az alig látható szuvasodást. A korai kezelésekkel így a súlyosabb problémákat még időben el lehet kerülni.
  • Egy jó fogorvos korszerű eszközökkel dolgozik és használja a fogászati diagnosztika technikai vívmányait. Az eredményes terápia meghatározásához elengedhetetlen a jó diagnózis felállítása. A röntgendiagnosztika az összes fogról képet ad a fogorvosnak, csakúgy, mint az állcsontokról, és az állkapocsban található ízületekről, arcüregről. Továbbá, a jó fogorvos nemcsak a fogakat nézi meg, de megvizsgálja a szájon belüli szöveteket is: az ínyt, a nyálkahártyát, a nyelvet és a szájpadot. A szájüregi daganatok korai felismerése jelentősen befolyásolja a gyógyulás kimenetelét.

Miért fontos a rendszeres fogorvosi vizit?

• Szakszerű fogászati állapotfelméréssel könnyedén kiszűrhetőek és gyógyíthatóak a kisebb elváltozások, szuvasodások.
  • A szájhigiénia ellenőrzésével megelőzhetőek a fogágybetegségek és az ínygyulladás kialakulása.

Az egészségünk érdekében szükséges a fogorvosunkat rendszeresen felkeresni, s így elejét venni a fájdalmas(abb) élményeknek.

Milyen a jó fogorvos és hol található? A jó fogorvos kiválasztása meglehetősen problémás feladat, mely során rengeteg szempontot figyelembe kell és lehet venni. Segítünk abban, hogy megtudd, mik az általános elvárások a fogászat felé. Néhány extra tartalmi ajánlat: kiváló fogorvos Budapesten, jó fogorvos, 13. kerület árak, fogászat Budapest, fogászati szolgáltatások ára, jó fogorvos keresése.

GoldenDent
GoldenDent Budapest

Ne hagyja ki aktuális árkedvezményeinket!

széles mosoly

Professzionális fogfehérítés akció április 30-ig!

Ultrahangos fogkőeltávolítás Air-Brush sópolírozással és hatékony, kíméletes fogfehérítéssel most óriási kedvezménnyel 84.900 Ft helyett csak 39.900 Ft

Látványos fogfehérítés azonnal mindössze 1 óra alatt! Kíméletes, professzionális fogfehérítő csomag, mely nem roncsolja a fogzománcot. A kezelés végeztével fogai akár 6-7 árnyalatot is világosodni fognak.

Kozmetikai fogfehérítés nyár

Most 30%-os fogbeültetés akció április 30-ig!

Alpha Bio és Nobel Biocare prémium minőségű implantátumainkra beültetéssel 30% kedvezményt biztosítunk, ha Április 15-ig megrendeli! Az akció részleteiről érdeklődjön rendelőnkben.

Alpha BIo és Nobel Biocare implantátumok élethosszig tartó garanciával, beültetéssel most 30%-al olcsóbban elérhetők a Golden Dentben. Legyen szó egy vagy több fog pótlásáról, ezen implantátumok segítségével visszanyerheti fiatalos mosolyát. Rendelje meg még ma!

Átlátszó fogszabályozó készítése

Fogszabályozás akciónk még elérhető április 30-ig!

Esztétikus fogszabályozó és fém készülékeinkre részletfizetési kedvezményt biztosítunk, ha Április 15-ig megrendeli. Jelentkezzen ingyenes konzultációra és tudja meg, melyik készülék a legideálisabb Önnek.

A technika fejlődésével olyan korszerű és láthatatlan készülékek jelentek meg, melyek mára már sokkal esztétikusabbá, szinte láthatatlanná teszik a fogszabályozást. Rövid kezelési idő alatt látványos eredmény a Golden Dentben. Rendelje meg még ma!

You cannot copy content of this page