GoldenDent Esztétikai Fogászat
1135 Budapest, Szegedi út 54. Tel:
+36 1 770 7060

1133 Budapest, Pannónia u. 79. Tel:
+36 1 770 7060

Biztonságos szolgáltatások a fogorvosnál

Garancia fogászat

szakszerű fogászati kezelés garanciával.

A fogászat területére is érvényes, hogy minden betegnek joga van a számára legjobb, legoptimálisabb kezeléshez, ideértve a terápiás ellátást, a fogászati rendelő által felhasznált anyagok minőségét, és a megfelelő szakemberek biztosítását ugyanúgy.

A fogorvosok kompetenciája és az ellátás minősége döntő szerepet játszik a kezelés hosszú távú sikerében, ezért fontos, hogy az adott rendelő garanciát vállaljon az általa nyújtott szolgáltatásokra.

Ennek megfelelően, általában a rendelők és klinikák átfogó, részletezett és következetes garancia csomagot kínálnak, amiről írásos tájékoztatást is kapnak a páciensek a kezelések megkezdése előtt.

Mire terjed ki a garancia?

A garancia kiterjed minden olyan szolgáltatásra, felhasznált anyagokra, melyet a rendelői ellátás során a páciens igénybe vesz. Amennyiben kétségek merülnek fel az adott rendelővel szemben, legyen szó implantátumról, koronákról, hidakról, vagy egyéb kezelésről, a garancia feltételeit mindenképpen érdemes átbeszélni fogorvosával a kezelés megkezdése előtt.

Érdemes rákérdezni arra is, hogy mely kezelések esetén limitált a garancia, vagy nem biztosított, illetve bizonyos kritériumok miatt esetleg elutasíthatják azt. Gyökérkezelésre érkező páciensek esetén például, a kezelés kétséges sikeressége miatt, általában a rendelők nem vállalnak garanciát. Implantátum behelyezése után, amennyiben a páciens nem tartja be a megfelelő higiéniai követelményeket, amely lehetővé teszi az ideális, zavartalan csontosodási folyamatot a beteg számára, és ebből kifolyólag a műgyökér kiesik, a klinika elhárítja a felelősséget. Egyéb okból kifolyólag történő implantátumvesztés esetén biztosítani kell a gondozás folyamatosságát.

Az átláthatóságot minden szinten ellenőrizni kell, hiszen egy kezelés igen összetett folyamat. A rendelőnek rendelkeznie kell olyan írásos dokumentumokkal, melyek az anyagok összetételétől, eredetétől kezdve az orvosok kompetenciájáig mindenről felmutatható bizonyítékkal szolgálnak. A betegnek átadott dokumentációban szintén rögzíteni kell ezeket.

Mi az általános gyakorlata a fogászati garancia alkalmazásának?

Amennyiben a rendelő a minőségi ellátás elkötelezettje, ritkán kerül sor a garancia érvényesítésére. Jogos panasz esetén azonban, a páciensnek írásban is jeleznie kell észrevételét, ami után a munka folytatását, a hibás termékek cseréjét a klinikának teljes mértékben támogatnia kell.

A garancia természetesen akkor érvényes és elvárható a beteg részéről, ha betartja a gondozó rendelő rendelkezéseit. A fogászati kezelés hosszú távú sikerének legjobb garanciája a páciens megfelelő szájhigiénéje, az alapos és rendszeres fogápolás (kivehető protézisek esetén is), valamint a kezelés során elkészült fogak, ideiglenes hidak, egyéb termékek lelkiismeretes karbantartása.
A garancia érvényesítésének alapfeltétele, így általános kötelezettség, hogy a páciens vegyen részt évente egyszer személyes ellenőrzésen fogorvosánál. Ha ennek a kötelezettségének eleget tesz, az esetleges elváltozások időben korrigálhatók, megelőzhető az elkészült munka komolyabb meghibásodása. Az éves kontroll során javasolt fogkőlevétel elvégzésével tovább javítható az általános szájhigiéné, ezáltal a fogak egészsége tovább megőrizhető.


Garanciális fogászati kezelés gyakori kérdései. A fogászati kezelés biztonságát és a betegek védelmét szolgálja a garancia, melyet a fogorvos illetve a fogászati klinika vállal egyes beavatkozások esetén. A fogorvosi látogatás előtt érdemes megismerkedni az alábbi témákkal is részletesen: fogorvos és kezelés Budapesten, fogászat a 13. kerületben, fogászati szolgáltatás részletei, garancia érvényesítése, fogászati garancia Budapest, garancia fogpótlásra, garancia fogorvos.

Kapcsolódó bejegyzések

  • Kávé hatása a fogakra A kávé hatása a fogakra Egy élvezeti cikk káros hatásai Reggelire, ebéd után vagy délutáni uzsonnára a kávé sokunknak feltétlenül szükséges ahhoz, hogy lépést tudjunk tartani...
  • Fogászat higiénia Higiénia a fogászati rendelőben Tisztaság és csíramentes környezet A fogászati ágazatban, csakúgy, mint az egészségügy egyéb területein, nagy hangsúlyt fektetnek a sterilitás szabály...

GoldenDental

1135 Budapest, Szegedi út 54

Bejelentkezés: +36 1 770 7060
Nyitvatartás: Hétfő – Péntek: 8:00-20:00

Szolgáltatásaink

  • Fogszabályozás
  • Fogfehérítés
  • Fogbeültetés
  • Fogkő eltávolítás
  • Fogpótlás
  • Szájsebészeti beavatkozások
  • Szűrővizsgálat

Keress fogászati kérdésekre