GoldenDent Esztétikai Fogászat
1135 Budapest, Szegedi út 54. Tel:
+36 1 770 7060

1133 Budapest, Pannónia u. 79. Tel:
+36 1 770 7060

Megnőtt az online marketing szerepe az egészségügyi szolgáltatásoknál

Goldendental fogászat honlap

A Golgendent fogászat honlapja

A koronavírus járvány miatti karantén bevezetése a fogászati ellátás leállítását is hozta magával. A sürgősségi fogászati kezelésre szoruló páciensek csak mobiltelefonon vagy az interneten kaphatnak információt arról, hogy hol találnak a közelükben fogorvost. A weboldal nemcsak a kapcsolatfelvételben segíthet, hanem a szükséges információkkal is ellátja a betegeket. Már ebből is látszik, hogy az online marketing fejlesztése alapvető szükséglete a szolgáltatónak és a kliensnek is. A jó fogászati honlap elkészítése egyaránt érdeke a rendelő tulajdonosának és a sürgősségi ellátásra szorulóknak. Ebben a cikkben röviden összeszedtük, hogy milyen kritériumai vannak a jó fogászati szolgáltatásokat nyújtó honlapnak Budapesten.

A modern weboldal kritériuma

Manapság trenddé vált a vonzó és modern weboldaltervezés, függetlenül az üzleti profiltól. Már nem csak azt akarjuk megjeleníteni, hogy mit tudunk nyújtani és mennyiért, hanem legalább olyan fontos az is, hogy az oldalunk látványos, és figyelemfelkeltő weboldal legyen, kitűnjön a sok egymáshoz hasonlító felület közül. A fogászat területére ez fokozottan érvényes, hiszen a fővárosokban nagyon sok a rendelő, ezért mindenképpen személyre szabottá, vonzóvá kell tenni weboldalunkat, mellyel hozzájárulhatunk céljaink eléréséhez, mégpedig ahhoz, hogy bebiztosítsuk a rendelő kihasználtságát, megteremtsük a kiegyensúlyozott működését.

Miután a fogaink egészsége sajnos mulandó és sérülékeny, így előbb-utóbb mindenki szeretne jó fogorvost találni. Hogyan lehet tehát, a páciensek szolgálatában, nagy segítségünkre egy jól kezelhető, átlátható honlap?

A profi fogászati honlap felépítése

  • Minél szebb és funkcionálisabb az oldal, annál valószínűbb, hogy elérjük általa azt a célközönséget, amit szeretnénk.
  • A hasznos, és érdekes tartalom elsődleges fontosságú, legyen hát lebilincselő. Az egyedi, eredeti és releváns szöveg jelentősen növeli annak esélyét, hogy ránk találjanak a világhálón. Különböző források szerint az internetet használó emberek 70% -a hajlandó bízni az interneten található információkban.
  • Az oldal könnyen kezelhetősége, átláthatósága elősegíti a fogászati páciensek döntését, bevonzását.
  • A fogorvos iránti bizalmat már a honlapon meg kell/lehet alapozni. Ha a páciens azt látja a fotókon, hogy fogorvosaink mosolygósak, szívélyesek, és tetszetős fotókat talál az oldalunkon a rendelőről, könnyebben elnyerhetjük bizalmát, és sokkal szívesebben jön kezelésre.
  • Az információk pontossága, a szolgáltatások és áruk feltüntetése szintén a bizalom kiépítését szolgálja, és segít megelőzni a kellemetlen meglepetéseket, félreértéseket.
  • Az első benyomás legyen “ütős”, általában az dönt, hogy az oldalon marad-e a páciens, és nem keresgél tovább. A potenciális betegek elfoglalt emberek, és nem akarnak túl sok időt tölteni a végtelen számú oldal böngészésével azért, hogy egy adott szolgáltatást, árat vagy egyéb információkat keressenek. A gyakorlat szerint, ha nem találják meg azonnal azt, amit keresnek, inkább bezárják a lapot, és máshová mennek. Mi ezt nem akarjuk, mit tehetünk még?

A webhelynek ajánlott tartalmaznia az alábbi extrákat, ha kedvezni akarunk pácienseinknek:

  • javasolt naptárhasználat biztosítása, rendelkezésre álló napokkal és időpontokkal
  • jelentkezési formanyomtatvány, amelyben az ügyfél választja meg az érkezési időt és be tudja írni az esetével kapcsolatos alapvető információkat
  • egy “click-to-call” gomb segítségével közvetlenül fel tudja hívni a rendelőt, anélkül, hogy tárcsáznia kellene a számát.
  • Az utóbbi években óriási mértékben nőtt a mobil eszközöket használó emberek száma. Ennek eredményeként webhelyének kompatibilisnek kell lennie a telefonra telepíthető applikációkkal. A beteg néhány kattintással egyeztetni tud fogorvosával, így tetemes időt takarít meg.

Ebben a modern világban minden digitalizálódik. Az interneten elérhető identitás minősége minden bizonnyal nagyban hozzájárul az általános sikerhez, ezért érdemes, energiát, időt, pénzt fektetni egy jól működő honlap megalkotásába.


Fogászati honlapok gondozása karantén idején Budapesten. Néhány további téma, melyet érdemes lehet jobban is megismerni: budapesti fogászati klinika, fogorvos Budapesten árak, 13. kerület bejelentkezés, legjobb fogorvos, fogászati ellátás, fogászati kezelés Budapest Újpest, fogászati szolgáltatások járvány idején, honlap összeállítása.

Kapcsolódó bejegyzések

  • inlay tömés és onlay fogpótlás Milyen fogpótlásokat alkalmazunk? Inlay és onlay fogpótlások Budapesten Fogszuvasodás esetén, ha a károsodás mértéke nagyon kiterjedt, és a kompozit vagy amalgám által történő szokásos...
  • fog implantátum tervezése Fog implantátum tervezése Implantológiai tervezés A foghiány pótlásának ma ismert leghatékonyabb módja a műgyökér, vagyis fogimplantátum beültetése a fogorvosnál. A ma már ruti...

GoldenDental

1135 Budapest, Szegedi út 54

Bejelentkezés: +36 1 770 7060
Nyitvatartás: Hétfő – Péntek: 8:00-20:00

Szolgáltatásaink

  • Fogszabályozás
  • Fogfehérítés
  • Fogbeültetés
  • Fogkő eltávolítás
  • Fogpótlás
  • Szájsebészeti beavatkozások
  • Szűrővizsgálat

Keress fogászati kérdésekre