Fájdalommentes fogászat Budapesten

Fájdalommentes fogászati kezelés

Fájdalommentes fogászati kezelés Budapest 13. kerület

Ugye Ön is a fájdalomtól fél leginkább egy fogászati kezelés során? Jó hírünk van, napjainkban ez igazán felesleges aggodalom. Az alábbiakban vázoljuk is, hogy miért:

Bizalom fogorvos és páciens között

A fájdalomtól való félelem ősidők óta létezik és teljesen érthető jelenség, annak csillapítása volt a fogászat egyik alapvető feladata. Éppen ezért, a fogászati szolgáltatások során szakembereink mindent megtesznek annak érdekében, hogy még a kezelés megkezdése előtt elnyerjék pácienseink bizalmát, oldódjon a szorongás és a stressz érzése. A bizalom legyőzi a félelmeket, és elősegíti az együttműködést orvos és páciense között.

E nélkül nincsen minőségi fogászati kezelés. Hogyan valósul ez meg?

• Az alapos állapotfelmérést követően Pácienseink teljes körű tájékoztatást kapnak a beavatkozások várható lépéseiről, esetleges rizikófaktorairól és a fogászati kezelések utáni szükséges teendőkről.
  • Részletes, írásos kezelési terv készül a komplex, többlépcsős beavatkozásokról és azok költségvonzatáról. Ezáltal jól követhető a rehabilitáció mind az fogorvos, mind a páciens számára.
  • A kezelések során felmerülő kérdéseket, aggályokat mindig átbeszélhetik Pácienseink a fogorvosukkal, hiszen első helyen áll nálunk a belénk vetett bizalom megszolgálása.

Hozzáértés és korszerű anyagok a fájdalommentes fogászati kezelés érdekében

Magától értetődik, hogy kollégáink nagy hozzáértéssel és alapossággal végzik dolgukat. Ehhez az is hozzátartozik, hogy biztosítják a fájdalommentességet a fogászati kezelések során. Mi garantálja a hatékony, minőségi, fájdalommentes kezelést?

• Minden fogorvosunk és asszisztensünk magasan képzett a maga szakterületén és munkája során a legmodernebb, leghatékonyabb eljárásokat alkalmazza a legminimálisabb traumát okozva.
  • Tudjuk, hogy az emberi hozzáállás önmagában természetesen nem lenne elég. Fogászati rendelőnkben Budapesten a legkorszerűbb anyagokat és technikákat használjuk azért, hogy az elvégzett munka ne csak fájdalommentes, de valóban időtálló és minden szempontból jól funkcionáló legyen.
  • Nemcsak modern felszereltség és eszközhasználat áll rendelkezésére fogorvosainknak az érzéstelenítési technika hatékony alkalmazásához. A legmodernebb és legbiztonságosabb anyagokat alkalmazzuk a fogászati érzéstelenítéshez, melyek gyorsabban és jóval erősebben hatnak, mint a jól ismert Lidocain oldat.
  • Az érzéstelenítés, a tűszúrás kellemetlenségeinek kivédéséhez az íny nyálkahártyáját finom ízű zselével kenjük be. Így minden rossz érzés a múlté, a fogászati kezelést többé nem érdemes félelmek miatt halogatni.

Kihúzás helyett a fog megmentése

Egy saját fog megmentése mindig elsőrendű szempont, fogászati szakembereink mindent megtesznek azért, hogy ez megvalósulhasson. A fog hosszú távú megtarthatósága érdekében kollégáink ugyanúgy vigyáznak az ínye és az állcsont egészségére is. Az ehhez szükséges átfogó szemlélet és a megelőzésre helyezett hangsúly nálunk adott és minden segítséget megkapnak hozzá Pácienseink.

Azért, hogy fogai és szájürege minél tovább egészséges maradjon, nem szabad megfeledkezni a rendszeres fogászati ellenőrzésekről és a fogkő levételének szükségességéről.

Keresse a GoldenDentál fogászati rendelőt bizalommal !

Fájdalommentes fogászati kezelés a budapesti klinikán a 13. kerületben. Megismerkedhet még az alábbi témákkal: fogászai kezelés ára, budapesti fogászat megközelítése, fogorvos munkája, fájdalommentes szolgáltatás.